RUMAH BANYAK TIKUS? . . “Tobat la, tikus rumah sis ni buat parti ke apa. Haritu

RUMAH BANYAK TIKUS? . . "Tobat la, tikus rumah sis ni buat parti ke apa. Haritu sis balik kampung 3 hari, habis sampai ke bilik sis diaorang buat pesta. Sampai wayar iron baju sis pun dia gigit." 😭 . Kat dapur jangan cakap lah, kalau lauk semalam tak habis, esok pagi sis buang je, takde nak panaskan...





2 thoughts on “RUMAH BANYAK TIKUS? . . “Tobat la, tikus rumah sis ni buat parti ke apa. Haritu

Comments are closed.